Jesenné, alebo až jarné?

14. novembra 2018, narcis1, Nezaradené

Ako synonymum  pre tieto dve slová použijeme slovko UPRATOVANIE.

Voľby skončili, množstvo letákov, ktoré v žiadnom prípade nereprezentovali heslo, Chráňme naše lesy, a ktoré ešte stále trčia z niektorých schránok akoby reprezentovali väčšinovú neúčasť voličov hlavne väčších miest. Niektoré pokrčené, akoby sa hanbili za neúspech mien, ktoré reprezentujú, ležia tíško v rohu vstupnej chodby, pretože pani udržujúcu čistotu vchodu leží s príznakmi chrípky  vo svojej posteli. Pokiaľ to pretrvá aj do zajtrajška, zoberiem veľkú krabicu, ( blok má 90 bytov) a aspoň čiastočne vrátim lesom, prostredníctvom kontajneru, určenému pre tento účel, nejaký konár, či halúzku.

Nastane  problém , ak pracovníci zamestnaní vo firme na odvoz papiera,ešte nestihli prísť a kontajner vyprázdniť. Teší ma ale predstava, že nový primátor sľúbil aj v tomto smere nápravu. ( Tu chýba vysmiatý smajlík).

V prvý pracovný deň sa snažím nejako vyrovnať s rannou dopravnou špičkou a aj keby som nemal, všímam si les bilboardov pri cestách, mimochodom s jedným, resp. jednou neúspešnou kandidátkou si negatívne zahralo osadenie pútača, keď smerom z Košickej Novej Vsi, hneď za pumpou Oktan, bola osadená dopravná značka STOP. Takže som sa už dostal k mojej otázke. Budú bilboardy a pútače odpútavať pozornosť vodičov do konca jesene, alebo jari? Radšej nepíšem, že ktorého roku.

Ja zajtra nastupujem brigádu v bloku kde bývam (niečo som videl aj pred a okolo bloku. A tí, ktorí osadilli pútače sa môžu pridať.