Problémy, problémy, problémy.

4. marca 2021, narcis1, Nezaradené

Kategorizácia občanov Slovenska pre jednotlivé fázy očkovania proti Covidu-19 sa neustále mení a vymýšľajú sa nové varianty jednotlových  skupín.Zajtra už nemusí byť pravdou to, čo sa povie ústami ministra zdravotníctva dnes, napriek tomu som sa potešil, že po kritike sa očkovacia stratégia vráti k pôvodnej verzii, a to očkovaniu podľa rokov, a to postupne od najstarších. po mladšie ročníky. Sú to síce skupiny, ktoré pojmú množstvo ľudí, veď desať rokov by možno bolo dobré pre lepšiu prehľadnosť rozdeliť po piatich, ale čo by som už nechcel.

Pri podriemkavaní a zároveň sledovaní televíznych novín ,ma z polospánku prebudil hlas ministra zdravotníctva, ktorí po obhajobe  krokov vlády, ohľadom nočného príletu zásielky očkovacej látky Sputnik, mohol ešte dohodnúť prílet nejakého ruského kozmonauta, ktorý by sa demonštratívne dal zaočkovať vnukom známeho  botanika Mičurina. A to už mal v talóne pripravenú vyššie spomínanú zmenu očkovacej stratégie, návratom k očkovaniu podľa ročníkov.

Medzi časom prešli dve dni, a ja v naivnej viere, že predsa len na Slovensku niečo funguje, márne „klikám “ na stránku Ministerstva zdravotníctva , korona,gov.sk ,pretože sa chcem registrovať na očkovanie, ale to je asi v nadľudských silách doplniť do inštrukcíí kategóriu 60 -70 , prípadne nad 70 rokov

Viem, na ministerstve pripravujú chladničky pre skladovanie Sputniku a tak je tam práce nad hlavu.a ja dúfam, že kategórie oznámené ministrom neskončia ako predavačky, či vodiči MHD a revízory.